Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Szállítási információk

GLS csomagszállítás háztól házig

 

A küldemények kézbesítése, (amennyiben erről másként nem születik megállapodás a vásárlási folyamat során) szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. Szállítási határidő : 2-14 munkanap a megrendelés visszaigazolása után , illetve utalás esetén az összeg beérkezését követően.

Csomagkézbesítést a felvételt követő munkanapokon 8-17 óra között teljesíti a futárszolgálat a megrendeléskor megadott szállítási címre.

Amennyiben a futárcég nem tudja átadni a csomagot második kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A második kiszállítás után a csomag visszaküldésre kerül a Szolgáltatóhoz.

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!


GLS CsomagPontok


Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához!

Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található!

A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?

  • Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,

  • Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,

  • Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,

  • Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,

  • Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.

 

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. A GLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.

 

Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?

 

  • Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.

  • Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.

  • Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.

  • A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.

 

Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?

 

Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.

 

Utánvétes csomagok átvétele

 

Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak.

Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található.

 

További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.

 

 

Szállítási díjak:


Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást egyedi egyeztetés alapján vállalunk.

 0 - 3 000 Ft  2000 Ft
 3 001 - 20000 Ft  1500 Ft
 20 001 Ft -  ingyenes

 


A szállítástól elállás


Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

GLS Call center címzettek részére 07:00-20:00 óráig: +36 1 802 02 65